söndag 15 januari 2012

VINNARE I MIN BLOGGCANDY

Hej!

Jag vill börja med att säga ett stort TACK till alla supergulliga nya följare på min blogg och till alla deltagare i min bloggcandy! Jag är så otroligt glad för era snälla kommentarer och födelsedagshälsningar. KRAM till er var och en :)
Jag önskar så att jag hade en vinst till var och en, det var så otroligt kul att ha en bloggcandy så jag får snart hitta något mer att fira :)
Jag har flyttat hela helgen, därför kommer det här inlägget så sent, men nu har min dotter Saga dragit ett namn ur en skål och vinnaren är;




Grattis!

Maila mig din adress på mariahjelmer@hotmail.com så ska jag posta din vinst!

Nu ska jag besöka er allihop och kika in på era fina bloggar!

Kram Mia

6 kommentarer:

Carina sa...

Grattis till vinnaren. kram

Anna sa...

Seriöst?! Jag tror knappt mina ögon... Stort tack! =D

Michaela Lejonberg sa...

GRATTIS ANNA!!

Annelie sa...

Stort Grattis till Anna!

Lilla Pyssel Inger sa...

Hej på dig Mia:)

Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
Så jag har varit tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!

Ville titta in och önska dig ett Gott Nytt År och hoppas att år 2012 blir ett kanon år för dig och dina:)

Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig måndag och vecka som kommer :)

Massor med kramar från Lilla Pyssel Inger ♥:)

Anna sa...

Tack så mkt, paketet kom idag =)

Ha en underbar helg på dig!