tisdag 12 juni 2012

För ett tag sedan....

.... var det en rolig tävling hos Mollys Scrapbooking. Man skulle göra två kort med den här söta ballerinan. Tyvärr blev det ingen vinst för min del, men det var en rolig tävling och jag fick testa på två kortvikningar som var helt nya för mig :)
Korten fick man inte visa förrän tävlingen var avgjord, men nu så tror jag det är OK att visa upp dem.


Det första kortet är ett "Twisted Easel Card", superenkelt att göra och väldigt effektfullt :)







Det andra kortet ar ett "Suprise Pop Up Card"








Ha en fin dag!



Mia

3 kommentarer:

Iffa ...... sa...

Go kväll =)

Så söta kort =)
Ballerinan är så gullig. Den första vikningen har jag aldrig prövat men den ser så fin ut!
vikning nr 2 har jag gjort ett par gånger och tycker den är käck och att sätta en sån liten söting där man drar upp blir så fint!

Kram Iffa

Susy sa...

Vilka superhärliga kort med en så söt ballerina!

KRAM SUSY

AnneiSkogen sa...

Så utrolig SÖÖÖTE!